Welcome to My Blog!

This is Boxer Template Demo Site
Follow Me

“वनमा बुटा थोरै छन्, तेरा पोइ धेरै छन्”



By  Unknown     12:13 AM    Labels: 


काठमाडौं । विसं. १९९० साल माघ २ गते दिउँसो कृष्णकुमारी मिश्र भैंसी चराउन गएकी थिइन् । पुस–माघको धुम्म परेको मौसम, त्यस दिन पनि घाम लागेको थिएन । पानी पर्ला पर्ला जस्तो भए पनि परिहाल्ने छाँट देखाएको थिएन । माइला बाबुका छोरा सँगै थिए, भैँसी चौरीमा चर्न छाडेर मस्त उग्राइरहेको थियो । बालख न परे, उनीहरू पनि चउरमा खेल्न थाले ।

अचानक धर्ती हल्लिए जस्तो भयो । चराचुरुङ्गीहरू आकाशभरि देखिए । चार सेकेन्ड पनि बित्न पाएको थिएन । नजिकैका घरहरू गल्र्यामगुर्लुम ढल्न थाले । भैंसीले बुुर्कुसी मार्यो । माइला बाबुका छोरा अत्ताल्लिएर भुइँमै पल्टिए । नजिकै चिलाउनेको रुख थियो, कहिले त्यसको टुप्पाले भुइँ छोला हुन्थ्यो, फेरि सिधा पर्थ्यो । उनी अचम्मित भइन्– “के भएको होला ?” उनको हंसले ठाउँ छोड्यो । करिब एक मिनेटपछि जमिन हल्लन बन्द भयो, तर धुलो उड्न कम भएन । कुइरीमण्डल धुलोले वारिपारि केही देखिँदैनथ्यो ।

केही बेरमा आत्तिँदै बाबु आइपुगे । एक श्वासमा भने– “तिमीहरू जिउँदै छौ ?”
दुवै हात ठटाउँदै उनले भनिन्, “हामी जिउँदै छौं ।”

दाजुले गाई फुकाएर चराउन लगेका थिए, दिदीले बाख्रा फुकाएको हुनुपर्छ, उनलाई यकिन भएन ।

केही बेरमा उनीहरू पनि रुँदै कराउँदै आइपुगे । रुवाबासी केहीबेर चलिरह्यो ।
उनीहरू त जसोतसो बाँचे । तर बाख्रा, गाईभैंसीको अत्तोपत्तो थिएन । उनलाई थाहा भएसम्म ती बेलुका मात्र टाट्नामा आइपुगे ।

“के टाट्नो हुनु नि, गोठ त भत्किइहाल्यो नि !” उनले हौसिँदै सुनाइन् ।
गाईभैंसी फुकाएकाले कसैलाई केही भएन ।

घर पुगेपछि आमाले सुनाइन्, “हेर छोरी, कत्रो भुइँचालो गयो ! गामभरि मान्छे सोत्तर छन्, कति मरे टुंगो छैन । फेरि फर्कन सक्छ, बाहिरफेर नजाओ है !”
बेलुकातिर पनि सानोतिनो भूकम्प गयो । घर पूरै भत्किएको थिएन । बाबुले बताएअनुसार घरको एक पाखो चर्किएको थियो ।

“तीन महिनासम्म आँगनमा चित्रे गोठ बनाएर बस्यौँ । बस्तुभाउलाई त टाँड मात्रै हालिएको थियो,” उनले थपिन् ।

रसुवाको कालिकास्थान हो उनको माइती । उनलाई थाहा भएसम्म एक घरमा तीन जनासम्मको शव परेको थियो । भोलिपल्ट खोलाको बगरभरि जलाउन लगेका शव देखिन्थे ।

विसं. २०७२ साल वैशाख १२को भूकम्पमा उनी रसुवामै थिइन् । घरबाहिरै भएकाले उनलाई केही भएन । घर भने भत्कियो । एक महिनाभन्दा बढी त बाहिरै बस्नुपर्यो । उनलाई सम्झना भएसम्म उहिले जति विनाश यस भूकम्पले गरेन । घरहरू भत्किए पनि मानिसहरू कमै मरे ।

० ० ०

१९९०को भूकम्पको केही समयमै दिदीको बिहे भयो । भूकम्प जाँदा उनी ६ वर्षकी हुँदिहुन् । दिदीको उमेर पनि आठ वर्षभन्दा माथिको थिएन ।

सानैमा विवाह गरिदिने त्यस वेलाको चलन सम्झँदै उनले भनिन् “बुझ्नुभयो बाबु, उस वेला अहिलेको जस्तो थिएन, स्यानैमा बिहे गर्थे । अहिले जस्तो हुर्किएका छोरीचेली घरमा राखे त पोइल जान्छन् भन्थे, मेरी भाउजूलाई त अन्माउने वेलामा उनकी आमाले दुध चुसाएकी थिइन् रे, पाँच वर्ष पुगेर ६ लाग्दैमा बिहे भएको हो मेरी भाउजूको ।”

“दाइहरू दुर्गाकवच, चण्डी पढ्थे । स्वर निकालेर वाचन गर्थे ।” हामीले हेर्न खोजे “छोरीहरूले पढ्नु हुँदैन, अझ किताबै छुनु हुँदैन । पढेलेखे त पोइल जान्छन्, फेरि कुचो लाउने जातले किन पढ्नु भन्थे !” उनले उति वेलाको क्षण सम्झिइन् ।

दिदीको बिहे गरेको केही वर्षपछि उनको विवाह भयो ।

बिहे हुँदा उनी ११ वर्षकी थिइन् । गाउँलेले ‘छोरी हुर्की, अब बिहे गर’ भनेर भन्न थालेपछि बाबु छोरीका लागि केटा खोज्न निस्किएछन् ।

“अहिले जस्तो घरमा माग्न आउने चलन उति वेला हाम्रा तिर थिएन, छोरी हुर्किएपछि केटा खोज्दै गाउँ–गाउँ चहार्नुपथ्र्यो,” उनले सुनाइन् ।

बाबु केटा खोज्दै नुवाकोटको कबिलास पुगेछन् । कबिलासमा बाबुको मितको घर थियो । ‘कान्लाघरे रोज्जाको केटा छ, उसैलाई दिनुहोस् छोरी’ भनेर मितले सुझाएपछि बाबुले दायाँबायाँ नहेरी हुन्छ भनेर दिएछन् ।

कान्लाघरे ‘गर्भे टुहुरा’ थिए । दुई मुरी धानको बिउ लाग्ने खेत थियो । खोलाको पानी लाग्ने र दुई बाली धान हुने मज्जाको थियो । विवाह भएको दुई वर्ष त उनी माइतमै बसिन् । १३ वर्षको भएपछि घर गइन्, तर उनको घर–बसाइ पनि लामो भएन । मुस्किलले उनी दश–एघार वर्ष मात्रै अन्मिएर गएको घरमा बस्न सकिन् ।
विधिको विडम्बना भनूँ या नियतिको झटारो, उनको २५ वर्षको उमेरमा छोरो जन्मियो, त्यो पनि बाँचेन । जन्मिएको केही समयपछि नै बित्यो ।

लोग्नेले अनेक लाञ्छना लगाएर पिट्ने–कुट्ने गर्थे । ‘मेरो भाग्य यस्तै रहेछ’ भन्दै उनी कुटाइ सहेर पनि ‘घर खाँदै’ थिइन् । अति भएपछि उनी विसं. २००६ सालमा घर छोडेर माइतीकै शरणमा पुगिन् ।

“कोहीसँग बोल्नै हुँदैनथ्यो, बात लगाइहाल्ने । ‘वनमा बुटा थोरै छन्, तेरा ‘पोइ’ धेरै छन्’ भन्दै रातदिन पिट्थे,” यति भन्दाभन्दै लुकाउन खोजिएको उनको आँसु तप्प भुइँमा झर्यो ।

चोलाको फेरले आँसु पुछ्दै उनले थपिन्, “चार वटा जहान थुपारे, माइली खै कताबाट भित्र्याए ? साइँली आफूभन्दा तल्लो जातको ल्याएका थिए । चुरा बेच्दै हिँड्नेकी श्रीमती भगाएर कान्छी बनाए । लोग्नेले त गर्नु लीला गरे ।”

कान्छी त ‘गर्भिणी’ नै भगाएका थिए रे उनले । सबैतिरका गरेर सात–आठ वटा बच्चा जन्मिएका थिए, त्यसमध्ये तीन–चार जना मात्रै बाँचे ।

माइत बसे पनि बेलाबखत घर जान्थिन् । लोग्नेको मन पग्लेला कि भन्ने आस थियो । तर ‘ढुंगो रसाउँदैन’ भन्ठान्दै उनी माइतै फर्कन्थिन् ।

लोग्ने कबिलासबाट बसाइँ सरेर हेटौँडा गएका थिए । केही समयअगि उनको मृत्यु भइसकेको छ । मृत्यु भएको खबर पाएपछि उनले हेटौंडा गएर नै किरिया गरिन् । “जेजस्तो भए पनि आफ्नै लोग्ने हो भनेर किरिया चाहिँ गरें,” उनले सुनाइन् ।

माइली काठमाडौंतिरै थिइन् । रातदिनको कुटाइ सहन नसकेपछि साइँली अन्तै पोइल गइन् । कान्छी कता छिन्, उनलाई थाहा छैन ।

० ० ०

माइत फर्किएपछि उनका दुःखका दिन सकिएनन् । बरु झनै बढे । अर्कैको घर पठाएकी छोरीचेली माइत फर्कनु कहाँ राम्रो मानिन्थ्यो र ? त्यो उनले पनि भोगिन् । बाबुआमा पनि बेलैमा बितिहाले । दाजुका आठ भाइ छोरा र एक छोरी थिए । तर एउटा मात्रै बाँचे । तिनै बाँचेका भदाको शरणमा थिइन् उनी । उमेर छउन्जेल माइतमा हातपाखुरा बजारिन्, नंग्रा खियाइन्, तर उमेर घर्किएपछि उनी हेला–हाँसोकी पात्र बनिन् । आफ्नै भनिएकाहरूले उपेक्षा गर्न थाले ।

“माइती नभनी बलबैँस रित्त्याएँ, बुढेस कालमा आँसुको धारा बगाउँदै बाँच्नुपर्यो,” उनले दुखेसो पोखिन् ।

भदाका आठ भाइ छोरा र एक छोरी छन् । तीमध्ये एक छोराको निधन भइसकेको छ । सात भाइ छोरा र आठ बुहारी पनि भदासँग छैनन् । उनको पनि उमेर घर्किइसकेको छ ।

अचेल छोराबुहारीसँग अलग्गिएर छुट्टै बसेका छन् ।

“के गर्नु ? जति धनसम्पत्ति भए पनि, पढेलेखे पनि मानिसको बुद्धि आउँदो रैन्छ,” उनले गुनासो गरिन् ।

० ० ०

“हेर्नुहोस् बाबु, कानमा लस्करे मुन्द्रा, गलामा नौगेडी र तिलहरी, कानमा टप छपक्कै थियो, ती सप्पै भदालाई सुम्पिएँ । अरू क्यै नभए पनि मलाई पाल्ला नि त भन्ने आशा थियो, तर म यहाँ आउनुपर्यो,” उनले भनिन् ।

अचेल उनी वृद्धाश्रम आइपुगेकी छिन् । परिवारको हेला, हाँसो र उपेक्षाका पात्र बनेका २४० वृद्धवृद्धा उनका साथीसँगी बनेका छन् ।

“कोसँग के कुरा गर्नु ? सबैको उस्तै दुःख र व्यथा छ । आज भेटेका भोलि भेटिन्छन् कि भेटिँदैनन्, टुंगो छैन । आफ्नै पुराना दिन सम्झियो, रोएर दिन बितायो,” उनले बताइन् ।

उनी यहाँ रहरले आएकी होइनन् । त्यसो त आफन्त र घरपरिवार छोडेर वृद्धाश्रममा बस्ने रहर कसलाई पो हुन्छ र !

“रसुवामै मागेर खान्छु, तिमीहरूलाई दुःख दिन्नँ भन्दा पनि वृद्धाश्रम पठाइछाडे,” उनले भनिन् ।

“भदाले उकेरा लगाएर गाउँको सहारामा यहाँ पठायो, पुर्याउन चाहिँ लाजले आएन,” उनले थपिन् ।

उनलाई पुर्याउन गाउँकै एक जना आएको थियो । वृद्धाश्रम जानुभन्दा सडकको पेटीमै बाँकी जीवन व्यतीत गरूँ भन्ने उनलाई नलागेको होइन, तर यो पनि ‘भाग्यकै खेल’ हो भनेर उनी चुपचाप पछि लागिन् ।

गत फागुनमा वृद्धाश्रम आएकी हुन् उनी । आफू जस्तै परिवारबाट प्रताडना बेहोरेकाहरू उनका साथी छन् । उनीहरूसँगै दिन बिताइरहेकी छिन् । “सबैको वेदना सुने पनि आफ्नै व्यथा ठूलो लाग्दो रहेछ,” उनले पीडा पोखिन् ।

उनी अहिले ८८ वर्षकी भइन् । कपाल सेतै फुलेको छ । “कहिलेकाहीँ भदाकी माइली बुहारी भेट्न आउँछिन् । उनका पनि श्रीमान् बितेकाले होला, अलि दुःख देख्छिन्,” उनले सुनाइन् । अस्ति आउँदा पनि बिस्कुट ल्याइदिएकी रहिछे, मैले यहीँ छ, ल्याउनु पर्दैन भनेँ,” उनले भनिन् । पशुपतिको वृद्धाश्रमभित्र उनी बस्ने अगाडि पिपलको बोट रहेछ । उनी त्यहीँ टोलाएर बसिरहन्छिन् ।

० ० ०

बसिरै’छु रुखमुनि यही हो मेरो घर
छोराछोरी कोही छैनन् भगवान्को भर
यति गाउँदा–गाउँदै उनी फेरि भावविह्वल बनिन् । “आमाबाबु भनेका जीवित देवता हुन् बाबु, कहिल्यै रुवाउनु हुँदैन,” उनले थपिन् ।

“उमेरमा मेलापात जाँदा थुप्रै गीत गाउथें नि”, उनी बहकिइन् ।

उनले अगाडि भनिन्, “यहाँ खान–लगाउन दिँदा रहेछन् । बेलाबखत आउने–जानेले मिठाइ, फलफूल पनि ल्याउँछन् । तर आफ्नो घर जस्तो नहुँदो रहेछ ।”

छड्के झोला भिरेकी रहिछिन् । “दुईचार पैसा बोक्न सजिलो हुँदो रहेछ, यहीँ आउने कलेजकी केटीले किनिदिएकी, धेरै त कति हुनु नि, त्यस्तै गोडा छ–एक हजार रुपियाँ छ, तलमाथि भइहाले किरिया गर्न पुग्छ भनेर राखेकी,” पैसा बोक्नुको कारण पनि बताइन् ।

आफू लामो समय बाँचेको पश्चात्ताप छ रे ! “हेर्नुस् न, त्यो कान्छी सौता त लोग्नेभन्दा पनि अगाडि मरी, त्यो कति भाग्यमानी ? तर म अभागी चाहिँ यस उमेरसम्म पनि घिच्चिरहनु परेको छ, अरू बलियाबांगा छन्, आफ्ना भाँडा आफैं माझ्छन्, आफू त आँखा पनि राम्रो देख्दिनँ, न काम नै गर्न सक्छु,” उनले अन्तिममा भनिन् ।

About Unknown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

No comments:

Post a Comment