Welcome to My Blog!

This is Boxer Template Demo Site
Follow Me

शवको थुप्रोमा जीवन खोजेँ



By  Unknown     3:41 AM    Labels: 

अक्षर काका । काठमाडौं ।  काभ्रेको कात्तिके देउरालीमा सोमबार भएको कहालीलाग्दो बस दुर्घटनामा बाँच्न सफल युवती कोपिला गौतम खोज्दै म मंगलबार काठमाडौँको ट्रमा सेन्टर पुगेको थिएँ । इमर्जेन्सी वार्डमा उपचाररत थिइन् कोपिला । तर, उनी तन्दुरुस्तझैँ अरुलाई दुर्घटनाको क्षणबारे बताइरहेकी थिइन् । दुखेको कम्मर हातमा अडेस लगाउँदै उनले दुर्घटनाबारे बताइरहँदा सुन्नेहरू जिब्रो काढ्थे । उनका नजिकै थिए, अर्का घाइते केशव नेपाली । उनी पनि कहालीलाग्दो दुर्घटनामा बाँच्न सफल भएका हुन् । उनको होस ट्रमा सेन्टर आएपछि नै खुलेको हो । उनी भन्दै थिए, “अन्दाजी सय मिटरजस्तो बल्ड्याङ खाँदासम्म होसमै थिएँ, हेर्नुस् न, सर्ट त यसरी च्यातिएछ, म कसरी बाँचें हुँला ?”


कोपिलाको कुरा उनी पनि चाख मानेर सुन्दैथिए । टाउकोमा गम्भीर चोट लागेकाले उनीसँग कुरा गर्नु त्यति उपयुक्त हुँदैनथ्यो । त्यसैले म कोपिलासँग कुरा गर्ने निष्कर्षमा पुगेँ ।
कात्तिके देउराली, ज्यामिरे हो उनको घर । प्रभा क्याम्पसबाट स्नातक सकाएर काठमाडौँको बबरमहलमा रहेको होड्री इन्स्टिच्युटबाट अनमी गर्दै गरेकी कोपिलालाई मैले सोधेँ,
कसरी भयो दुर्घटना ?

कहालीलाग्दो दुर्घटनाको बयान उनकै शब्दमा ।

० ० ० 

बिरामी भएर अघिल्लो दिनमात्र अस्पतालबाट डिस्चार्ज भएकी थिएँ । ज्वरो आउन कम भएकै थिएन । बिरामी भएर तंग्रिँदै गरेकाले होला, बुबाले घरमा बोलाउनुभएको थियो, ‘छोरी सोमबारतिर घर आइज  है’ भनेर । त्यही भएर म बिहान सवा ७ बजेतिर कोटेश्वर पुगेँ । सुनेको थिएँ, ‘मादनकुँडारी जाने एउटामात्रै बस छ ।’ गाडीको स्टाफ चिनेको हुनाले मैले फोन गरेरै एउटा टिकेट ‘बुक’ गरेकी थिएँ । 

गाडी कोटेश्वर आइपुग्यो, तर गाडीमा खुट्टा हाल्ने ठाउँ थिएन ।  म सकीनसकी बसमा चढेँ । मैले ‘बुक’ गरेको सिटमा एकजना वृद्ध आमै चढिसक्नु भएको रहेछ । उहाँ पनि कात्तिके देउरालीकै हुनुहुन्थ्यो । वृद्ध मानिसलाई उठाएर आफू बस्न मेरो मनले मानेन । वृद्ध आमैले पनि भन्नुभयो, ‘म बसिहालेँ बा ! अब मिलेर जाऊँ है ।’ 

दुवै सिटमा बूढी आमै हुनुहुन्थ्यो, म अटाउने ठाउँ थिएन । ड्राइभरको पछाडिपटिको सिट भएकाले म बीचमा यसो ढाड टेकाउन खोजेँ । तर, निकै अप्ठ्यारो भएकोले बस्न सकिनँ । त्यसपछि टिकट बुक गरेको स्टाफलाई भनेँ, “यहाँ बस्न अप्ठ्यारो भयो, अर्को सिट मिलाइदिनुस् ।” स्टाफले मलाई गाडीको पछिल्लो सिट मिलाइदिनु भयो, म त्यहीँ बसेँ । 

गाडी काठमाडौंबाटै ‘प्याक’ भएर आएको थियो । तर, बनेपामा पुगेर पनि सामान हाल्यो । २०–२५ बोरा चामल, केही बोरा मैदा र छतमा भेटनरी औषधिहरू पनि हालेको जस्तो लाग्छ । जे होस्, सामान र मानिसले बस पूरै खचाखच थियो । 

बनेपामा मानिसहरू पनि चढे । मलाई सम्झना भएसम्म बनेपा पुग्दानपुग्दै छतमा मानिसहरू बस्न थालिसकेका थिए । 

बस १२ बजे दोलालघाट पुगेको थियो । त्यहाँ चालक तथा यात्रुहरूले खाना खाए, केहीले नास्ता लिए । मलाई ज्वरो आइरहेको थियो । दोलालघाट पुगेपछि रिंगटा चल्लाजस्तो पनि भयो, खाना खान सकिनँ । करिब आधा घण्टा त्यहाँ अलमल भयो । 

सबैले खाना खाइसकेपछि चालकले गाडी स्टार्ट गरे । तर, गाडी स्टार्ट हुन सकेन । चार–पाँच पटकको प्रयासमा पनि गाडी स्टार्ट नभएपछि चालकले सहचालकलाई भने, ‘गाडी धकेल्नुपर्‍यो ।’

पुरुष यात्री र गाडीका स्टाफ मिलेर गाडी पछाडि धकेलेर स्टार्ट गरे । गाडीले रफ्तार बढायो । मानिसहरू चढ्ने र ओर्लने क्रम चलि नै रहेको थियो । कोलाती पुगेपछि गाडी केही बेर अडियो । टाउको दुखेकाले म त्यहाँ उत्रिएँ र पानी किनेर खाएँ ।

खहरे खोलामा पुगेपछि मेरो स्कुलको साथी प्रतीक्षा चौलागाईं चढी । ऊ चढेको तीन मिनेट बित्न पाएको थिएन, उकालो बाटोमा गाडीको स्टार्ट एक्कासि बन्द भयो । यात्रुहरूले के भयो, कसो भयो भन्न थाले । केही भएको होइन भन्दै ड्राइभर गाडी स्टार्ट गर्न कोसिस गरिरहेका थिए, तर उनको प्रयास सफल हुन सकेन । गाडी पछाडि पो गुड्न थाल्यो । मैले सोचेँ, ‘तल लगेर स्टार्ट गर्ने रहेछ क्यारे !’

ड्राइभर चिच्याउँदै सहचालकलाई भन्दै थिए, ‘तल झरेर ओट हाल’

सहचालकले ओट राख्न नभ्याउँदै गाडी झारमा चिप्लिएर बल्ड्याङ खाइहाल्यो । छतका मानिसहरू हावामा उडेको  देखेँ, त्यसपछि केही सम्झना छैन । होसमा आउँदा म त चामलको बोरामाथि पो रहेँछु । छाती असह्य दुखिरहेको थियो । छातीमा आफैँले हल्का मसाज गरेँ, रगडेँ । त्यसपछि थोरै राहतको महसुस भयो । सबै अंग छामेँ, निधार, कम्मर, टाउकोको पछाडिबाहेक अन्यत्र खासै घाउ लागेको रहेनछ । त्यसपछि झोला खोजेँ, झोला पनि नजिकै फेला पर्यो । 

अचानक बुबाको याद आयो । हत्त न पत्त झोला खोलेर मोबाइल निकालेँ । मोबाइल पनि केही भएको रहेनछ । तर, ‘नेटवर्क’ थिएन । काम लाग्छ भनेर दुइटा सिमकार्ड हालेको थिएँ । एनसेलमा चाहिँ टावर देखायो । तत्कालै बाबालाई फोन गरेँ, ‘बस दुर्घटनामा पर्‍यो । तर, म सकुशल छु, क्यै चिन्ता नलिनू !’

बाबा अतालिँदै हुनहुन्थ्यो, तर फोन काटियो ।

त्यसपछि सम्झना आयो, ‘प्रतीक्षा खै ?’ 

नजिकै हेरेको त ऊ छटपटाई रहेकी रहिछे । उसलाई आफूतिर तानेँ । ऊ ऐयाआत्था गरिरहेकी थिई ।
वरिपरिको दृष्य वर्णन गर्न सकिने नै थिएन । कसैको टाउको नभएको, कसैको हातखुट्टा नभएको शवहरू यत्रतत्र छरिएका थिए । घाइतेहरू पनि बोल्न सक्ने हालतमा नै थिएनन् । करिब १५ मिनेट भएको हुँदो हो, स्थानीयहरू पनि दगुर्दै आए । नजिकैको गाउँ ठूलो थिएन, तर पनि उनीहरू ज्यान फालेर उद्धारमा जुट्न थाले । 

एक जना दाइ मेरो नजिकै आउनुभयो र सोध्नुभयो, ‘नानी ! तिमी ठीक छौ ?’ मैले भनेँ– म त ठीक छु । त्यसपछि अचानक दिमागमा आयो, ‘मेरो झोलामा पेनकिलर छ, काटेको घाउमा लगाउने मल्हम छ, ब्यान्डेज पनि छ । घाइतेहरूको उपचार गर्छु भनेर उपचार गर्न थालेँ । तर, मैले सोचेजस्तो अवस्था थिएन । हातखुट्टा नभएका अंगभंग भएका घाइतेलाई मेरो प्राथमिक उपचारले के गर्न सक्थ्यो ! र पनि म होस नगुमाई उनीहरूको सेवामा जुटेँ । रगतपच्छे भएकाहरूको रगत पुछ्दै मल्हम लगाएँ, । उनीहरूलाई पेनकिलर दिएँ । ३०–४५ मिनेटमा प्रहरीहरू आइपुगे । अन्यत्र गाउँबाट पनि मानिसहरू आए, भीड बढ्यो ।

उद्धारमा खटिएकाहरूले मलाई पनि भीरबाट माथि पुर्‍याए र घाइते सबैलाई माथि लगे । मसँग ‘आइब्रुफिन’ पनि थियो, ‘बढी दुखेकालाई यो खुवाउनू’ भनेर त्यो पनि उनीहरूलाई दिएँ ।


अचानक यसो हात हेरेको त मेरो हातबाट पनि रगत बगिरहेको पो रहेछ ! स्वास्थ्यकर्मीहरूलाई भनेँ, “मेरो हातको औँठी निकालेर ‘ब्यान्डेज’ गरिदिनू, म पनि घाइतेलाई सहयोग गर्न सक्छु ।”

तर, उनीहरूले सकेनन्, आफैँले ‘ब्यान्डेज’ बाँधेँ ।

केही बेरपछि आकाशमा हेलिकप्टर देखियो । तर, अवतरण गर्न सकेन र फर्कियो । केही क्षणपछि हेलिकोप्टर माथि थोरै समथर ठाउँमा अवतरण भयो । हेलिकप्टरले घाइतेमध्ये अधिकांशको उद्धार गर्‍यो । केहीलाई एम्बुलेन्समा राखेर पठाइयो । र, म काठमाडौं आएँ ।

मेरो सिटमा बसेकी आमै रहनुभएन
मैले बुक गरेको सिटमा बसेकी हजुरआमा रहनुभएन । दुवै हजुरआमाको घटनस्थलमै निधन भयो । त्यतिमात्र होइन, मैले गाडीको पछाडि सिटमा बस्दा पनि एकजना आन्टीलाई सिट छोडेकी थिएँ, उहाँ पनि बित्नुभएको सुनेँ । उहाँलाई सिट छाडेर म चामलको बोरामा बसेकी हुँ ।

गाडीले सुरुमा दुई बल्ड्याङ खायो र त्यसपछि एकपल्ट खोँचमा पुग्यो । त्यसैले पनि बढी क्षति हुन पुग्यो ।

छतमा पनि मानिसहरू टन्नै थिएँ, त्यसमध्ये विनोद चौलागाईं मैले चिनेका हुन् । उनी बाँच्न सफल भए । अरुको अवस्था के छ, कुनै पत्तो छैन । गाडी दुर्घटनापछि सबैले चालकलाई नै दोष दिएको सुनेँ, तर चालकले गाडी र यात्रु बचाउन लाख कोसिस गरेका हुन् । उनको अवस्था के छ, थाहा छैन । सुनेकी छु– उनी गम्भीर घाइते छन् । सहचालकको अवस्था के छ, त्यो पनि थाहा छैन । मृत्यु हुनेमा अधिकांश कात्तिके देउरालीकै छन् । त्यसमध्ये वडा नम्बर ३ का बढी परेका छन् । बस दुर्घटनाले टोलै शून्य बनायो ।  

जति गुनासो गरे पनि बाटो बनेन
यात्रुको चाप र कच्ची बाटोलाई दुर्घटनाको कारक ठानिन्छ तर त्यहाँका बासिन्दाको बाध्यतालाई कसैले बुझ्दैन । मादनकुँडारीसम्म दिनको एउटा गाडी जान्छ । त्यसैमा कोचिएर नगए गन्तव्यमा पुगिँदैन । बल्ल–बल्ल गाडी चढ्यो, कतिबेला मरिन्छ भन्ने कुनै टुंगो छैन । यो अवस्थाको दोषी को ? यसको निर्क्यौल हुनैपर्छ । नत्र अहिले काभ्रेमादुर्घटना भयो, भोलि अन्त होला । दुर्घटनाको एक–दुई दिन सबैलाई चासो लाग्छ, चिन्ता पनि देखिन्छ, त्यसपछि त्यसको पीडा भोग्नेलाई मात्रै पर्छ । अतः सम्बन्धित निकायको यसमा ध्यान जानैपर्छ । सोमबारको दुर्घटना कोशीपारीको सबैभन्दा भयानक दुर्घटना हो । यसबाट पाठ नसिक्ने हो भने यो सुरुवातमात्रै हुन सक्छ । हुन त यसभन्दा अघि पनि दुर्घटना नभएका होइनन्, तर घटना घटे र त्यत्तिकै सेलाए ।

स्थानीयले पटक–पटक कुरा नउठाएका होइनन्, बाटो बनाउन आग्रह नगरेका होइनन्, दुर्घटनाबारे सचेत नगराइएको पनि  होइन तर कसैको कानमा बतास लागेन र यो दुःखद् दिन बेहोर्नुपर्‍यो । 

अनमी पढेर ठीक गरेछु
डरलाग्दो दुर्घटनामा परेँ । जीवनको सबैभन्दा दुःखद् क्षण हो यो मेरो । अनमी पढेकाले होला, मलाई केही पनि लागेन । ममा राम्रै आत्मविश्वास रहेछ, ‘आफू बाँचेँ र अब अरुलाई बचाउनुपर्छ ।’

मैले सक्दो कोसिस गरेँ । केही बेरमा बुबा दगुर्दै आइपुग्नु भयो छोरी उपचार गरिरहेको देखेर उहाँको मन पनि ढुक्क भयो । यदि मैले अनमी नपढेको भए आत्तिएर बेहोस हुन्थेँ कि ! घटना सहन सक्दिनथेँ कि ! त्यही भएर म ‘बेटर’ छु ।

दुर्घटनाको कारण
दुर्घटनाको मुख्य कारण गाडीको खराबी नै हो । मादनकुँडारी हिँडेको गाडीले दोलालघाटजस्तो पिच बाटोमै स्टार्ट बन्द भएर दुःख दिएको थियो । त्यसका अलावा बाटो र यात्रुको चाप पनि हुन् । मैले अघि नै भनिसकेँ, दुर्घटनाका विविध कारण औँल्याएर त्यहाँका बासिन्दाको बाध्यता ओझेलमा पार्नु हुँदैन । गाडी छैन, जाँदैन भनेपछि जति भीड भए पनि यात्रुहरू त्यही गाडी चढ्न खोज्छन्, त्यो उनीहरूको बाध्यता हो । यात्रु आफैँमात्र गाडी चढ्दैनन्, उनीहरूले सामान पनि लैजान खोज्छन् । त्यसले पनि गाडीलाई भार ज्यादा पर्छ ।

यो बाटो निकै पछि सञ्चालनमा आएको हो । कात्तिके देउराली पुग्न अरु बाटोभन्दा यो ६/७ किलोमिटर छोटो पर्छ । त्यही भएर पनि यो रुटमा गाडी चल्छ । मेरो भनाइ के हो भने कि बाटो खन्नु भएन, बाटो खन्नुको अर्थ सवारी चल्नु र आवागमन सहज हुनु हो, यसैलाई मनन गरेर सडकको स्तारोन्नति गरिनुपर्छ ।

About Unknown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

No comments:

Post a Comment