Welcome to My Blog!

This is Boxer Template Demo Site
Follow Me

ओ स्कुटीवाली !



By  Unknown     2:36 AM    Labels: 


अक्षर काका । “ओ स्कुटीवाली ! च्वाँक भएर कता ? डेटिङमा हो कि, अफिस या कतै मिटिङमा ?,” युवकले आरवान फाइभ मोटरसाइकल युवतीको स्कुटी भएतिर ढेप्यो र एकोहोरो हर्न बजाइरह्यो ।

टाटेपांग्रे पाइन्ट । गर्धन छोपिएको कपाल । हातका औँलाभन्दा बढी औँठी । रातो वर्णको । मैले देखेको युवकको हुलिया यत्ति हो । क्वारक्वार्ती हेर्यो युवतीलाई– मिल्ने भए आँखैले देह सुख भोग गर्थेँझैं गरी !

भदौको महिना । सिमसिम पानी परिरहेको थियो । युवतीले हर्नको कर्कश आवाज र अकारण जिस्क्याउन बाटो बथानेको त्यस युवकलाई वास्तै गरिनन् । बरु, स्कुटीको गति बढाइन् र केही अगाडि पुगिन् ।

“यति राम्री मैयाँलाई देखेपछि दिल कहाँ मान्छ र ! हाम्रो पनि त मनै हो नि कान्छी !” युवकले यसै भन्यो, पछ्याउन छोड्दै छोडेन ।

र, पनि युवतीले ‘बाल’ दिइनन् ।

युवक कहिले हर्नतिर हात पुर्याउँथ्यो, कहिले ब्रेक दबाउँदै एकोहोरो एक्सिलेरेटर बटारिहन्थ्यो ।

सर्भिसिङ गर्ने बेला भएको थियो या इन्जिन नै चट् हुन लागेको थियो, मोटरसाइकलले मुस्लो धुवाँ फालिरहेको थियो, पुरानो ट्रकले उकालोमा धुवाँ छोडेजस्तो ! वातावरण नै धूमिल बनाएको थियो त्यसले ।

त्यस्तै एक किलोमिटर पछ्याएपछि युवक र युवती पुनः नजिक भए । अतिशय रिस उठेछ क्यारे, युवतीले स्कुटी बीच बाटामै रोकेर भलिभाँती गाली गरिन्, “मुर्दार् ! आवारा ! काम छैन ? बाटा–बाटामा केटी जिस्क्याउँदै हिड्ने गुण्डा ! चोर ! डाँका ! तैंले के सोचेको छस्, पुलिसकहाँ पुर्‍याइदिउँ !”

उनले मुखमा आएजति गाली गरिन् ।

“आरवान फाइभ चढें भन्दैमा बडो सान पो दिँदोरहेछ,” युवती रोकिएकी थिइनन् ।

युवतीले झाँको झारेपछि युवक पालुंगो ओइलाएजसरी लल्याकलुलुक भयो र एक्सिलेरेटर आफूतिर बाटार्दै कुलेलम ठोक्यो ।

क्षणभरमै अलप भयो युवक ।

दुई वर्षअगाडिको घटना थियो यो । मूलपानीबाट रत्नपार्क जाँदा आफैंले यो दृष्य देखेको थिएँ ।
० ० ०
भर नभएको सहर हो काठमाडौं । कता पानी दर्किरहेको हुन्छ, कता घाम चर्किरहेको हुन्छ, कुनै टुंगो हुँदैन । मानिसको मन भन्दा छिटो बदलिन्छ यहाँको मौसम ।

पानी पर्नै हुँदैन, सडक आहाल हुन्छ, फेवातालै बन्छ । तीनकुने, पुतलीसडक, जमल, चाबहिलतिर रहर भएकाहरू जल सयरमा निस्किए हुन्छ । डुंगामा किलोमिटर दूरी पार गर्न पुग्ने पोखरी तयार हुन्छ ।
कसैकसैले सडकमा जमेको पोखरी देखाउँदै ठट्टा गर्छन्– देख्यौ, त्यसै भन्या हो र पूर्वप्रधानमन्त्री केपी ओलीले नेपालले राष्ट्रिय झण्डावाला पानी जहाज किन्नुपर्छ भनेर, यहीँ दौडाउन हो यी !

पहिले–पहिले हास्यकलाकार दीपकराज गिरी व्यंग्य गर्थे– नेपालका सडकमा खाल्डाखुल्डी छैनन् । बरु, खाल्डाखुल्डीका बीचमा चाहिँ सडक छन् ।

पिच भत्किएर बनेका खाल्डा र वर्षात्मा त्यहीँ भरिएको पानी ! कतिबेला कहाँ दुर्घटनामा परिन्छ, पत्तै हुँदैन । स्कुटीवालीहरू त नपछारिएको दिनै हुँदैन भन्दा हुन्छ । मोटरसाइलवालाहरू पनि ओभानै घर पुगे भने नेपालकै भाग्यमानी तिनै हुन् ।

फेरि यहाँको सडक विभाग, टेलिकम र उपत्यका खानेपानी लिमिटेडबीच कहिल्यै कुरा मिल्दो रहेनछ । कस्तो शत्रुवत् सम्बन्ध !

अघिल्लो दिन सडक विभागले बाटोमा अलकत्र बिछ्याउँछ (पिच भन्ने कि नभन्ने), भोलिपल्ट बिहानै आएर खानेपानीले भत्काउन थालेको हुन्छ । के रिस रहेछ कुन्नि ! त्यसको पर्सीपल्ट टेलिकमले अप्टिकल फाइबर हाल्नुपर्‍यो भनेर बाटो खनिरहेको हुन्छ । कहिल्यै सुविस्ताले हिँड्न दिँदैनन् ।

सडक विभागको कार्यशैली देखेर भनेचाहिँ कहिलेकाहीँ त दया नै लाग्छ । बिचरा ! झमझम झरी पनि नभनी तिनै खाल्डाखुल्डी टाल्न अतकत्र ओइर्‍याइरहेका हुन्छन् ।

करिब दुई महिनाअगाडिको कुरा हो, गते ठ्याक्कै याद भएन । करिब आठ बजेको हुँदो हो । मित्रपार्कबाट चाबहिल जाने क्रममा हरियो माइक्रोले एउटा स्कुटीलाई निरन्तर पेलिरह्यो । तिनलाई टेलिकमको कार्यालयबाट अघि बढेपछि माइक्रोले हानुँलाझैं गरी लखेट्यो । माइक्रोमा खासै यात्रु थिएनन् । कहिले स्कुटी नजिक लगेर गाडी रोक्ने त कहिले अनावश्यक हर्न बजाउने गरेर वाक्कै बनाइरहेको थियो ।

सडकमा फाट्टफुट्ट सवारी । अदृष्य भइसकेका ट्राफिक । पानी उस्तै दर्किरहेको थियो । एकसरो रेनकोटले के ओत्नु ? स्कुटीमा अन्दाजी ३० वर्षकी महिला झरी छिचोल्दै जसोतसो अघि बढिरहेकी थिइन् । पशुपति क्याम्पस छिर्ने गौंडाबाट अगाडि बढेपछि हरियो माइक्रोले गती अझै बढायो ।

दश–एघार वर्षका जस्ता देखिने सहचालक महिलालाई इसारा गर्दै सिठ्ठी मारिरहेका थिए, त्यतिकैमा चालकले तीव्र गतीमा माइक्रो हुइँक्याए । नजिकै पानी जमेको दह थियो । माइक्रोले उछिट्याएको पानीले ती महिलालाई मात्र होइन, केही दूरीमा मोटरसाइकल चलाइरहेको मलाई समेत निथ्रुक्कै भिजायो ।

“मर्यो ! खा..!”

महिला गाली गर्दै थिइन्, तर तिनको आवाजलाई पनि त्यही झरीले निमोठ्यो । माइक्रो चालक सुन्दै नसुनी बेपत्ता भयो ।
० ० ०
केही दिनअघिको घटना हो यो । पानी परेर भर्खर रोकिएको थियो । शनिबारको दिन भएकाले कार्यालय समय सकाएर म पुतलीसडकतर्फ गइरहेको थिएँ । त्यहाँ निजी नम्बर प्लेटको एउटा मारुती भ्यानले स्कुटीवालीलाई पछ्याइरहेको देखेँ ।

चिनेकै मान्छे होलान् भनेर ध्यान आफ्नै मोटरसाइकलतिर केन्द्रित गरिरहेको थिएँ ।

अचानक युवती नालीमा स्कुटीसहित ढुन्मुनिन पुगेपछि पो थाहा भयो, मारुती भ्यानले स्कुटीवालीलाई दयामाया नराखी पेलेछ !

उनले स्कुटी उठाउन भ्याउँदा नभ्याउँदै त्यो मारुती त्यहाँबाट अदृष्य भइसकेको थियो । धन्न चोटपटक लागेन !

स्कुटी स्टार्ट गर्दै युवतीले भनिन्– बाटामा स्कुटी देखेपछि आवाराहरूलाई के सनक चढ्छ कुन्नि, नपछारुन्जेल पेल्न छाड्दैनन् त, यस्ता समस्या त कति भोग्छौँ कति दाइ !

रुनु कि मसँग कुरा गर्नू ? बढो द्विविधामा थिइन् उनी ।
० ० ०
बाटामा स्कुटी चलाएको युवती देख्नै हुँदैन । मेडिकल साइन्सले यसलाई कुन रोग भन्छ कुन्नि, त्यही गम्भीर रोगबाट गुज्रिएका छन् केही सवारी चालकहरू ! केही माइक्रो तथा मिनिबसका सवारी चालकहरूको नजरमा त स्कुटीवालीहरू पर्नै हुँदैन ।

तिनीहरूमा एक्कासि केको भूत सवार भइहाल्छ कुन्नि, आफ्ना यौनविकृत कुण्ठाहरू सिठ्ठी मारेर, हर्न बजाएर होस् या बाटै बथानेर पोख्छन् । बाटो नछोड्ने, छोउलाझैं गरी सवारी रोक्ने त उनीहरूका सामान्य हर्कत नै हुन् । त्यति नगरुञ्जेल उनीहरूका कुण्ठा बिसर्जन नै हुँदैनन् ।

यसलाई यौन दुव्र्यवहारकै संज्ञा यसकारण दिइयो कि, बीच बाटोमा सवारी रोकेर हर्न बजाउने, दुर्घटना गराउने, जिस्क्याउने र सिठ्ठी मार्नुको योभन्दा अर्को उद्देश्य के हुन्छ ?

सहजै दपेट्न पाइने र जिस्क्याएरै आत्मरति पूरा गर्न पाइने हुनाले हुनुपर्छ, त्यस्ता चालकहरूको गिद्दे दृष्टिमा अधिकांश स्कुटीवाली नै पर्ने गर्छन् ।

यी र यस्ता घटनाहरू बारम्बार बाहिर नआएका होइनन्, तर सरोकारवालाको कानमा बतास लागे पो !

सडकमा दुर्घटना गराउने र दुर्घटना गराउन उद्दत रहने तथा सार्वजनिक स्थलमा दुव्र्यवहार गर्ने चालकहरूलाई ठिँगुरोमा हाल्न सके भोलिबाट सायदैले यो दुस्साहस गर्नेछन् ।
० ० ०
“बाबु ! छोरी स्कुटी किन्नुपरो भनेर मरिहत्ते गर्दैछे, दसैं आउन लाग्यो, कम्पनीहरूले छुटसुट देलान्, कुनचाहिँ राम्रो होला त ?,” एकाबिहानै मन्दिरमा कोइराला बाजेले भेट्नेबित्तिकै गुनासोसहित सुझाव मागे ।

भर्खर १२ सकेकी कान्छी छोरीले स्कुटी किन्नुपरो भनेर हत्तुहैरान बनाएपछि स्कुटी किन्ने मनशायले उनले मसँग सल्लाह मागेका रहेछन् ।

पढ्दै गरेकी छोरीको कुनै रोजगारी थिएन । त्यसो त उनको आवश्यकता पनि होइन स्कुटी । घरबाट १५–२० मिनेटको दूरीमा रहेको कलेज पुग्न स्कुटी नै किन चाहिन्थ्यो र !

“तर पनि छोरीले रहर गरिहाली, किन्दिउँ न त बाबु स्कुटी,” बाजेले नै यसो भनेपछि मैले किन बढी बोल्नू ?
तर पनि अन्तिममा भनेँ– चलाउन राम्रो जानेर र लाइसेन्स हात पारेपछि किन्दा राम्रो होला कि बाजे, अहिले नै हतार किन गरी हाल्नू !

उनी पर पुगेपछि ०६७ सालमा मित्रपार्कमा दुर्घटनामा दुवै खुट्टा गुमाएकी रशु शाक्यको भनाइ याद आयो– उमेरै नपुगी स्कुटीको रहर नगरेको भए मैले खुट्टा गुमाउनु पर्दैनथ्यो कि ! म त भन्छु, कलेज पढ्ने कुनै विद्यार्थीले पनि मोटरसाइकल र स्कुटर नचढुन् ।

पछिल्लो समय दुईपांग्रे सवारी मध्यम वर्गीय परिवारको अनिवार्य साधनजस्तै भइसकेको छ । उपत्यकामा मात्रै दिनहुँ चार लाखभन्दा बढी दुईपांग्रे सवारी गुड्छन् ।

ठूला गाडीका ड्राइभरले स्कुटी चलाउनेलाई साह्रै हेप्छन् भन्छन् भुक्तभोगीहरु । त्यसो त यो बुझ्न माथिका दृष्टान्त नै काफी छन् ।

ओभरटेक गर्दै गिज्याउने, स्कुटरअगाडि ल्याएर चर्को हर्न बजाउने र झ्याप्प ब्रेक हान्ने गर्दा दुर्घटनामा परिन्छ कि भयले गाँज्ने गरेको छ उनीहरूलाई ।

अर्को कुरा, स्कुटीको राम्रोसँग ब्रेक लाग्दैन । बै्रक हानेको अलि परमात्रै रोकिन्छ । चक्का सानो र ग्राउन्ड क्लियरेन्स कम हुने भएकाले खाल्डाखुल्डीमा इन्जिनले भुइँ नै छुन्छ । तत्काल गति सन्तुलनमा राख्न नसक्दा जतिबेलै पछारिने डर हुन्छ । सजिलै मोड्न नसकिनु पनि स्कुटीको अर्को समस्या हो ।

भर्खर प्लस टु पढ्दै गरेका ठिटाठिटीमा त स्कुटी चलाउने आत्मविश्वास पनि पर्याप्त हुँदैन । अर्को सवारीले पेल्नेबित्तिकै आत्तिएर कि हातखुट्टै छोडिदिने कि बेस्सरी एक्सिलेटर बटार्दा रहेछन् । त्यसैले पनि अरु सवारीले जिस्क्याउने र अनावश्यक दुःख दिँदा रहेछन् । यसले दुर्घटनाको जोखिम बढाउने नै भयो । यस्ता कुराप्रति सरोकारवालाको ध्यान कहिले जाने ? ट्राफिकको काम लेन मिचे/नमिचेको र ट्याक्सी मिटरमा चले/नचलेको हेर्नेमात्रै हो त ?

सडकमा खुलेआम दुव्र्यवहार गर्ने र दुर्घटना गराउन उद्दत रहने चालकलाई कारबाहीको दायरामा ल्याउन केले रोकेको छ ? कानुन छैन भने बनाउनु पर्‍यो, साना कुरा भनेर ध्यान नदिइएको हो भने दिनुपर्‍यो ।

About Unknown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas euismod diam at commodo sagittis. Nam id molestie velit. Nunc id nisl tristique, dapibus tellus quis, dictum metus. Pellentesque id imperdiet est.

No comments:

Post a Comment